Digitale transformatie
Geautomatiseerde bedrijfsprocessen en workflows. Een integrale aanpak om technologie en werknemers optimaal in te zetten en je business toekomstbestendig te houden
Meer informatie
Een lead is iemand die interesse heeft getoond in jouw producten of diensten. Het invullen van een contactformulier op je website, het downloaden van een whitepaper of e-book, het inschrijven op je nieuwsbrief of event, maakt het mogelijk om de lead te benaderen en verder te informeren en enthousiasmeren over je merk en aanbod.
Om leads te generen focus je op een combinatie van enerzijds inspirerende content die de waarde van je expertise aangeeft, en anderzijds cruciale, conversiegedreven items zoals o.a. aangepaste landingpagina’s, gerichte formulieren en opvallende call-to-actions. Monitor customer journeys en stuur constant bij.
Webpages en campagnes moeten opleveren voor je organisatie. In plaats van overal van in het begin aanwezig te willen zijn, kies je best één platform uit dat je consistent bewerkt tot de magie goed zit en je kwalitatieve leads capteert. We gaan via owned en paid media voor maximale relevantie en zichtbaarheid bij het juiste segment.