Digitale Marketing strategie
Het juiste verhaal naar de juiste doelgroep via de juiste kanalen. Laat technologie aansluiten op je marketing en klantencommunicatie voor het optimaliseren van je online merkbeleving
Meer informatie
Een lead is iemand die interesse heeft getoond in jouw producten of diensten. Het invullen van een contactformulier op je website, het downloaden van een whitepaper of e-book, het inschrijven op je nieuwsbrief of event, maakt het mogelijk om de lead te benaderen en verder te informeren en enthousiasmeren over je merk en aanbod.
Om leads te generen focus je op een combinatie van enerzijds inspirerende content die de waarde van je expertise aangeeft, en anderzijds cruciale, conversiegedreven items zoals o.a. aangepaste landingpagina’s, gerichte formulieren en opvallende call-to-actions. Monitor customer journeys en stuur constant bij.
Webpages en campagnes moeten opleveren voor je organisatie. In plaats van overal van in het begin aanwezig te willen zijn, kies je best één platform uit dat je consistent bewerkt tot de magie goed zit en je kwalitatieve leads capteert. We gaan via owned en paid media voor maximale relevantie en zichtbaarheid bij het juiste segment.